Xiaomi garantiye nasıl verilir?
Doğrudan götürebilirsiniz, aslında götürmelisiniz. HB’ye gönderirseniz, size kendiniz teknik servise götürmeniz/göndermeniz gerektiğini söyleyeceklerdir. Türkiye’de teknik servisi olmayan ürünler, satın aldığınız ithalatçı firmaya gönderilecektir. Mümkünse, yakınınızdaysa teknik servisle şahsen iletişime geçin. Çok daha hızlı bir çözüm bulacaktır.
Xiaomi Türkiye garantisine kim bakıyor?
Xiaomi Türkiye garantisiyle satılan cihazlar için yetkili servisler MIUI Türkiye, Genpa, Ouno ve/veya Evofone tarafından sağlanmaktadır. Telefonunuz Xiaomi Türkiye garantisi kapsamındaysa, telefonunuzun garanti hizmeti bu şirketlerden en az biri tarafından sağlanmalıdır.
Xiaomi fatura olmadan garantiye girer mi?
Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.
Xiaomi garantiye yedek telefon veriyor mu?
Hak sahibinin tespiti: Yetkili Xiaomi servis merkezi, ürün modeli, ürün IMEI numarası ve satın alma fişine dayanarak hak sahiplerini tespit edecek ve hak sahiplerine yedek telefon sağlayacaktır.
Xiaomi garanti servisi nasıl gönderilir?
İLETİŞİM Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.
Xiaomi Türkiye yetkili servisi kim?
KVK Teknik Servisi, 8 ayrı servis noktasında orijinal Xiaomi ürünleri için yetkili Xiaomi servis sağlayıcısı olarak hizmet vermektedir.
Xiaomi garanti süresi ne kadar?
Xiaomi, orijinal alıcıya Xiaomi ürününün garanti süresi boyunca normal kullanımda malzeme ve işçilik kusurlarından ari olacağını garanti eder. Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir.
Garantiye giden telefon kaç günde gelir?
Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz.
Xiaomi ekran değişimi kaç TL?
MODEL DEĞİŞİKLİĞİ FİYATIXiaomi Mi 5splus750 TLXiaomi Mi 5×750 TLXiaomi Mi 5pro750 TLXiaomi Mi A1750 TL6 satır daha
Garantiye göndermek için ne gerekli?
Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…
Xiaomi garanti nereden sorgulanır?
Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: customerservice..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.
Xiaomi ekran kırıldı garanti kapsamında mı?
Ekran kırılması, ön cam çatlaması, iç ekran kırılması, telefona darbe gelmesi ve sıvı teması sonucu oluşan ekran hasarları telefon üreticileri tarafından tamamen kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
Telefon kaç kere garantiye giderse değişir?
Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yapan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.
Xiaomi Türkiye garantisi hangi firma?
Xiaomi Türkiye garantili ürünlerde EVOFONE, Genpa ve OUNO yetkili servisleri kullanıcılara hizmet veriyor.
Xiaomi telefonum orijinal mi?
Bu servis, mobil cihazınızın yasal olarak ithal edilip edilmediğini ve cihazınızın IMEI numarasını sorgulayarak kaybolup kaybolmadığını/çalınıp çalınmadığını öğrenmenizi sağlar. IMEI numaranızı, cihazınızın çevirici ekranında *#06# girerek bulabilirsiniz.
Telefonu garantiye vermek için ne gerekli?
1- Üretici veya ithalatçı bilgileri. … 2- Satıcı bilgileri. … 3- Fatura tarihi ve numarası… 4- Malın bilgileri… 5- Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. … 6- Garanti süresi. … 7- Azami onarım süresi. … 8- Tam garanti kapsamıDaha fazla öğe…
Xiaomi garanti süresi ne kadar?
Xiaomi, orijinal alıcıya Xiaomi ürününün garanti süresi boyunca normal kullanımda malzeme ve işçilik kusurlarından ari olacağını garanti eder. Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir.
Xiaomi onarım modu nasıl açılır?
Onarım Moduna Erişim Cihazınızın Ayarlar uygulamasını açın Sistem Onarım Modu’na dokunun Onarım Modu’na girmek için ekrandaki talimatları izleyin Güvenlik PIN kodunuzu, parolanızı veya deseninizi (kilit ekranınızdaki kodla aynı) girin… Sistemin yeniden başlatılmasını bekleyin.
Xiaomi ekran kırıldı garanti kapsamında mı?
Ekran kırılması, ön cam çatlaması, iç ekran kırılması, telefona darbe gelmesi ve sıvı teması sonucu oluşan ekran hasarları telefon üreticileri tarafından tamamen kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden garanti kapsamı dışında kalmaktadır.